Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijos planas: AB "SEB Vilniaus bankas" Panevėžio filialas

Marketingo strategijos planas: AB "SEB Vilniaus bankas" Panevėžio filialas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Trumpa organizacijos charakteristika. AB SEB Vilniaus banko perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė - teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė – mokslinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Tiekėjai. Partneriai. Konkurentų vertinimas. AB SEB Vilniaus banko marketingo komplekso analizė. Paslaugų ir kainų analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Įmonės SSGG analizė. Įmonės marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategija. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 54.78 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą