Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Firmos įvaizdžio esmė. Įvaizdžio formavimo ypatybės. Įmonės įvaizdžio modelis. Firmos stiliaus esmė. Kriterijai, formuojantys gerą firmos įvaizdį. Rėmimo komplekso elementai – įvaizdžio formavimo procese. Asmeninis pardavimas. Reklama. Socialinė reklama – įvaizdžio formavimo būdas. Populiarinimas, ryšiai su visuomene. Anketos analizė. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Kiekvienai įmonei labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių svarbų vaidmenį vaidins firmos įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kursiniame darbe analizuojama firmos įvaizdžio esmė, įvaizdžio formavimo ypatybės, firmos stiliaus esmė, pateikiamas įmonės įvaizdžio modelis, kriterijai, kurie formuoja gerą įvaizdį apie firmą. Analizuojami rėmimo komplekso elementai –asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas, reklama, populiarinimas ir ryšiai su visuomenė - įvaizdžio kūrimo procese.
Darbo tikslas. Išanalizuoti verslo aplinką, vartotojų požiūrį į įmonių formuojamą įvaizdį. Kaip kuriamas įmonės stilius pasitelkiant reklamos pagalbą. Atskleisti formuojamo įvaizdžio vaidmenį įmonei šiuolaikinėje rinkoje.
Darbo (tyrimo) objektas – Įmonės įvaizdžio formavimo svarba
Darbo dalykas – Įvairios priemonės bei jų vaidmuo įmonės įvaizdžio formavimo procese.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti kokį svarbų vaidmenį turi atlikti reklama firmos įvaizdžio kūrime.
2. Įvertinti galimas priemones įvaizdžio formavime.
3. Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie įmonės įvaizdžio svarbą .
Tyrimo metodai ir priemonės.
1. Literatūros analizė.
2. Sociologinių tyrimų (anketinė apklausa) duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis148.78 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio formavimo reiksme [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą