Įvadas. Įmonės įvaizdis ir jį formuojantys elementai. Įvaizdžio supratimas šiuolaikinėse moderniose įmonėse. Šešiakampės žvaigždės modelis. Kultūra, geros manieros ir darbuotojų išvaizda. Komunikacija. Darbuotojų motyvacija. Vadovų elgesys. Jo svarba įmonėje. Firmos ženklas ir vartotojų pasitikėjimas. Reputacija. Sąžiningumas. Faktoriai, padedantys išvengti klaidų ir reputacijos kritimo. Firmos unikalumas. Patrauklaus įmonės įvaizdžio kūrimas. Internetinio puslapio svarba įmonei. Internetinių puslapių rūšys ir esminės jų kūrimo proceso dalys. Internetinio puslapio kokybė ir jo dalys. Firmos įvaizdis internete. Prekyba internetu. Tyrimas: įmonės internetinio puslapio įtaka jos įvaizdžiui. Išvados ir siūlymai. Priedai (6). Darbas iliustruotas diagrama.