Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencijos samprata ir jos veiksniai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencijos samprata ir jos veiksniai

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentai pramonės šakoje. Konkurentai rinkoje. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Stiprūs ir silpni konkurentai. Artimi ir tolimi konkurentai. "Padorūs" ir "kenkėjiški" konkurentai. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos strategijos. Konkurencinės pozicijos. Konkurenciniai veiksmai. Rinkos lyderių strategijos. Rinkos plėtra. Rinkos dalies padidinimas. Produktyvumo didinimas. Pozicijos apsaugojimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-29
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis29.49 KB
AutoriusJekaterina Zviagina
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslekt. G.Sližienė
Švietimo institucijaKolpingo mokymo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencijos samprata ir jos veiksniai-marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Kolpingo mokymo centras / 2 Klasė/kursas
  • lekt. G.Sližienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą