Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>E-marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

E-marketingas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Nuo informacinės visuomenės – į interneto visuomenę. Virtualių bendruomenių raida. Virtualių ir realių bendruomenių sulyginimas. Visuomenės virtualizavimas. Virtualių bendruomenių kūrimas ir formavimas. Virtualių bendruomenių susitikimo vieta. Pašto konferencijos. Forumai. Bendravimas realiame laike – chat. Atvira informacijos visuomenė. Virtualių bendruomenių ateities perspektyvos. Populiariausios Lietuvos svetainės. Naršymo internete tikslai. Netradicinė karjera bendruomenėse. Elektroninių bendruomenių tyrimas. Virtualių bendruomenės narių tipai. Virtualių bendruomenių nauda visuomenei. Virtualių bendruomenių žala visuomenei. Išvados.

Ištrauka

Elektroninė bendruomenė yra apibrėžiama kaip grupes žmonių sujungtas socialinis tinklas vienijamas bendru interesu. Dar kitaip vadinamos virtualiosios bendruomenes tapo populiariu būdu kurti susitikimų kambarius individams vienijamiems bendros interesų srities.
"Virtuali bendruomenė" (VB) - sąvoka pradėta naudoti dar iki Interneto atsiradimo. Tai yra vienas iš labiausiai trokštamų, bet menkai išanalizuotų įmonės ar verslininko tikslų, kalbant apie strateginį Interneto panaudojimą versle ir gyvenime. VB koncepcija: "sušaukti" žmones turinčius bendrus interesus (problemas) kartu virtualioje aplinkoje panaudojant paprasčiausius ir paplitusius elektroninio bendravimo būdus, tokius kaip: pašto konferencijos, CHAT‘ai, forumai. Kaip pelno siekiančios, taip ir nepelno organizacijos gali panaudoti VB šiems tikslams:
atkreipti dėmesį į bendras problemas;
mobilizuoti vienodus interesus turinčius žmones nukreiptai veiklai;
remti lėšų rinkimus ("fund-raising") apjungiant mecenatus/aukotojus;
operatyviai skelbti įvairaus pobūdžio naujienas (apie įmones veiklą, užsakymus, siūlomas prekes/paslaugas);
dalintis idėjomis, inovacijomis su partneriais/kolegomis;
samdyti/rekrutuoti darbuotojus/bendraminčius;
skatinti vartotojų lojalumą "brandui".
Virtualių bendruomenių reikšmingumą liudija ir toks faktas, kad šios bendruomenės jau dabar yra vienas iš modernaus verslo modelių. Po beveik kiekvienu didesniu prekiniu ženklu ("brand") yra susikūrę ir kuriasi virtualios bendruomenės. Šios bendruomenės reikšmingos ne tik verslo, ar pramogų sektoriuje, bet ir politiniame gyvenime. Vienydamos daugybę žmonių, besiremiančios demokratijos principais, jos tampa galinga jėga įtakojančia valstybių politiką. Tokiu būdu jos vėl įgalina tiesioginės demokratijos, egzistavusios senovės Graikijoje, atgimimą. Virtualios bendruomenės įsiskverbia kone į visas gyvenimo sritis, tad šios temos aktualumas tampa akivaizdžiu.
Virtualiosios bendruomenės pasižymi abipuse, dinamine nauda. Internetas įgalina apjungti nutolusius, tačiau bendrus interesus turinčius žmones, jų grupes, kompanijas ir sąjungas. Tai dažniausiai kompleksinių sprendimų reikalaujantis objektas, o bendruomenės santykiai tik dalinai yra susiję su prekių ir paslaugų pirkimu, pardavimu virtualioje erdvėje.
Darbo tikslas – atskleisti virtualios bendruomenės ypatumus, pateikti veiksmingą virtualios bendruomenes kūrimo ir formavimo metodiką.
Darbo uždaviniai - ištirti, atskleisti ir aprašyti bendruomenių bei virtualių bendruomenių istoriją, panašumus ir skirtumus, socialinius aspektus, kūrimo ir formavimo specifiką, tendencijas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-17
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis58.39 KB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Emarketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą