Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Didmeninė ir mažmeninė prekyba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Didmeninė ir mažmeninė prekyba

  
 
 
12
Aprašymas

Pardavimų tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Didmenininkų atliekamos funkcijos. Didmenininkų klasifikacija. Agentai. Nesavarankiški didmeniniai prekybininkai. Makleris (brokeris). Svarbiausias maklerio uždavinys. Komisionierius. Vartotojų segmentų analizė. Pagrindinės pardavimų organizavimo funkcijos. Pardavimo formos. Mažmeninės prekybos įmonės. Prekybos metodai ne parduotuvėse. Piramidinė sistema. Asortimento politika. Mažmeninės prekybos įmonės vietą lemiantys veiksniai. Mažmeninės prekybos funkcijos. Mažmeninė prekyba. Elektroninė prekyba (privalumai). Logistika. Marketingo logistikos subsistemos. Paskirstymas. Pagrindinės paskirstymo grandinių alternatyvos. Mažmenininkų pagrindinės organizacijų formos. Pagrindinės logistikos funkcijos. Naujos mažmeninės prekybos formos. Paskirstymo kanalų pasirinkimas. Marketingo strategija ir valdymas. Komunikacinis procesas. Asmeniškas pardavimas. Reklamos piramidė. Reklamos proceso etapai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-04
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis25.91 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word egzo(did maz prekyba) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 7 puslapiai 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą