Pardavimų tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Didmenininkų atliekamos funkcijos. Didmenininkų klasifikacija. Agentai. Nesavarankiški didmeniniai prekybininkai. Makleris (brokeris). Svarbiausias maklerio uždavinys. Komisionierius. Vartotojų segmentų analizė. Pagrindinės pardavimų organizavimo funkcijos. Pardavimo formos. Mažmeninės prekybos įmonės. Prekybos metodai ne parduotuvėse. Piramidinė sistema. Asortimento politika. Mažmeninės prekybos įmonės vietą lemiantys veiksniai. Mažmeninės prekybos funkcijos. Mažmeninė prekyba. Elektroninė prekyba (privalumai). Logistika. Marketingo logistikos subsistemos. Paskirstymas. Pagrindinės paskirstymo grandinių alternatyvos. Mažmenininkų pagrindinės organizacijų formos. Pagrindinės logistikos funkcijos. Naujos mažmeninės prekybos formos. Paskirstymo kanalų pasirinkimas. Marketingo strategija ir valdymas. Komunikacinis procesas. Asmeniškas pardavimas. Reklamos piramidė. Reklamos proceso etapai.