Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos teorija ir praktika

Reklamos teorija ir praktika

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Reklamos bruožai, istorija. Reklamos bruožai. VIPS formulė. Reikalavimai reklamai. Reklamos reglamentavimas. Reklamos galimybės ir ribojimai. Reklamos istorija. Reklamos priemonės, jų klasifikacija ir charakteristikos. Spausdinta reklama. Prospektas. Bukletai. Brošiūros. Reklaminiai lapeliai ir atmintinės. Informaciniai laiškai. Informaciniai biuleteniai. Komercinis pasiūlymas. Press-release. Naujametiniai, sveikinamieji leidiniai. Reklama spaudoje. Audiovizualinė reklama. Radijo ir telereklama. Telereklamos žanrai. Reklaminiai suvenyrai. Tiesioginė reklama paštu. Išorinė reklama. Lauko reklama. Reklama ant transporto priemonių. Transporto reklamos privalumai ir trūkumai. Vitrinų reklama. Vitrinų rūšys. Reklama internete. Interneto, kaip reklamos kanalo, privalumai ir trūkumai. Reklamos internete priemonės. Baneriai. Reklamos baneriais tikslai. Banerių formatas. Reklamavimosi paieškos svetainėse privalumai ir trūkumai. Reklama elektroniniu paštu. Reklama diskusijų/naujienų grupėse. Reklamos apmokėjimo būdai. Reklamos reguliavimas. Reklamos reglamentavimas. Svarbiausi dokumentai, kuriais remiantis sprendžiami reklamos reglamentavimo klausimai. Reklamos reglamentavimo sritys. Reklamos reguliuotojai. Reklamos ribojimai ir draudimai. Reklamos pagrindiniai principai. Praplėsti principai. Reklamos suvokimo dėsningumai. AIDA formulė. Žmogiškieji veiksniai. Poreikių analizė. Motyvai. Grafinis firmos simbolis – logotipas. Kaip sukurti gerą logotipą? Kam teikti pirmenybę: grafiniam ar žodiniam ženklui? Jau egzistuojančio logotipo pakeitimas. Firmos ženklo (identity-identiškumo) tapatumo kūrimas. Hario Karterio (Harry C. Carter) reklamos taisyklės.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 53.54 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą