Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Asortimento politikos formavimas prekybos centruose
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Asortimento politikos formavimas prekybos centruose

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento politikos ciklai ir strategines bei operatyvines orientacijos. Anketos duomenų analizė. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Sparčiai besivystant rinkos santykiams mūsų, šalyje tiek verslo tiek ne pelno siekiančioms organizacijoms svarbu pažinti ir mokėti naudoti marketingo priemones ir veiksmus. Šiandien nieko nereikia įtikinėti, kad vis stiprėjant konkurencinei kovai, siekiant patenkinti vartotojų poreikius, būtina analizuoti rinkoje vykstančius procesus efektyviai naudoti turimus išteklius bei išmanyti praktinius marketingo ir rinkos valdymo metodus ir principus.
Tyrimo tikslas: Išnagrinėti asortimento politikos formavimą prekybos centruose. Mes apklausėme įvairaus amžiaus žmonių kokiose prekybos centruose jie apsiprekiauja. Mes iš apklaustųjų nustatėme ir išanalizavome kokiose dažniausiai prekybos centruose apsiprekiauja žmonės, ar patinka aptarnavimo personalas ir t.t..
Viską ką sužinojome iš apklaustųjų schematiškai pavaizdavome diagramose.
Iškeliame tokius uždavinius:
1. sužinoti kokiose parduotuvėse dažniausiai lankosi žmonės;
2. išanalizuoti ar pirkėjams patinka personalas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis75.05 KB
Autoriussaule
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Asortimento politikos formavimas prekybos centruose [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą