Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo tyrimas: kepykla UAB "Gardėsis"

Įmonės marketingo tyrimas: kepykla UAB "Gardėsis"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Situacijos analizė. UAB "Gardėsis" charakteristika. Tyrimo metodika. Problemos formulavimas. Marketingo aplinka. Stebiamasis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Hipotezių formulavimas. Tyrimo metodo parinkimas ir imčių atranka. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 50.46 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą