Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo analizė: pieno produktų gamyba AB "Rokiškio sūris"

Įmonės marketingo analizė: pieno produktų gamyba AB "Rokiškio sūris"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekė. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Naujų prekių kūrimas ir prekių gyvavimo ciklas. Kaina. Kainodaros pagrindai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Prekyba. Rėmimas. Reklama. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rizikos veiksniai, susiję su "Rokiškio sūris" veikla. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 175.79 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą