Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama (20)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama (20)

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Reklamos samprata. Reklamos objektas ir subjektas. Reklama marketinge. Reklamos skleidimo priemonės. Reklama ir marketingas. Interneto rinkos ir vartotojų tyrimai. Interneto reklamos efektyvumas. Nuo svetainės prie interneto vartotojo. Problemos ir sprendimai. Trečia galimybė – integruotieji duomenys. Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Praktinis pritaikymas. Lietuvos rinkai reikia interneto tyrimų. Išvados.

Ištrauka

Mūsų gyvenime yra labai daug reklamos, kuri apima kone visas sritis. Kiekvienas žino, kas yra reklama. Tačiau supranta skirtingai: vieniems tai informacijos ir žinių šaltinis, kitiems tai tiesioginis darbas reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems- tai pertraukėlė laidos ar meninio filmo metu, kai gali nubėgti į virtuvę ir susitepti sumuštinį ... tik tiek. Tačiau be jokios abejonės reklama nepaprastai svarbi gamintojui, prekybininkui.
Reklama- tai ir verslas, ir mokslas, ir menas. Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocingai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, norint juos paskatinti atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ar paslaugų įsigijimu.
Reklama yra sudėtinė marketingo dalis. Reklama, ryšiai su visuomene, pardavimo skatinimas, rėmimas ir kiti elementai šiandien sudaro vientisą integruoto marketingo komunikacijos sistemą. Dabar didžiausias dėmesys skiriamas komercinei reklamai, kuri padeda realizuoti pagamintą, gaminamą ar būsimą produktą- prekę, paslaugą, idėją.
Reklamos tikslas- paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą, pvz. nusipirkti prekę, aplankyti parodą ir t.t.
Šiame kursiniame darbe pabandysiu atsakyti į klausimus...Kokia reklamos samprata? Koks reklamos objektas ir subjektas? Kokios reklamos skleidimo priemonės? Kaip reklama susijusi su marketingu?
Darbo tikslas- išsiaiškinti kaip interneto pagalba sužinomi vartotojų poreikiai ir kaip internete veikia reklama. Su kokiais reklamos skleidimo sunkumais susiduria agentūros. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis22.35 KB
Autoriuslaima
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama (20) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą