Šperos.lt > Rinkodara > Prekės ženklas (2)

Prekės ženklas (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Vartotojui matomi elementai. Prekės ženklų tipai ir klasifikacija. Prekės ženklo funkcijos. Pagrindiniai prekės ženklo kūrimo sprendimai. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo spalvos ir dizainas. Prekės ženklo ir jo apsaugos teisiniai aspektai. Prekės ženklo įstatyminė bazė. Prekės ženklų registravimas. Prekės ženklo apsauga. Prekės ženklo klastojimas. Prekės ženklo vertingumas. Prekės ženklo vertės samprata. Prekės ženklo vertingumo dedamosios. Prekės ženklo asociacijos ir jų kuriama vertė. Prekės ženklo (vardo) žinomumas. Vartotojo lojalumas prekės ženklui. Prekės ženklo vertinimo požiūriai ir populiariausi rodikliai. Prekės ženklo vystymas ir valdymas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo vystymo strategijos. Produktų linijos plėtimo strategija. Prekės ženklo plėtimo strategija. Naujo prekės ženklo strategija. Konkuruojančio prekės ženklo strategija. Prekės ženklo valdymas jo gyvavimo ciklo stadijose.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

28 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 48.99 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą