Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekybos įmonės prekių realizavimo politika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekybos įmonės prekių realizavimo politika

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. UAB "Baltijos tekstilė" veiklos apibūdinimas ir jos plėtros perspektyvos. UAB "Baltijos tekstilė" verslo aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Realizavimo politikos organizavimas. Prekybos vietos pasirinkimo analizė ir vertinimas. Prekių asortimento struktūra ir vartotojų poreikiai. Prekių kainos ir kokybės lygio analizė. Komunikacijos kanalų pasirinkimo analizė. Įmonės konkurencinių pranašumų kūrimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Pagamintų prekių realizavimas – tai gamybinės įmonės baigiamoji veiklos dalis. Svarbiausias realizavimo objektų šaltinis – gamyba – gamtos objektų perdirbimas, suteikiant jiems pageidaujamų vartojamųjų savybių. Gamyba turi dvi pagrindines savo plėtojimo kryptis: pirma, gaminti kuo daugiau tokių pačių prekių; antra, gaminti naujų, daugiau ar kitokių vartojamųjų savybių turinčių prekių. Vartojamosios savybės gali tenkinti racionalius arba emocionalius poreikius.
Nors gamyba yra labai svarbi ūkinės veiklos sritis, tačiau rinkos sistemoje ji neišsprendžia visų vartotojų reikmių tenkinimo problemų. Diskusijos, kas yra svarbiau – gamyba ar marketingas, ne toks jau retas reiškinys. Dažnai yra sakoma, kad turint gerą gaminį, verslas tikrai bus sėkmingas. Tačiau ir tobuliausias prekes gaminančią įmonę gali ištikti nesėkmė, jei jos prekės nebus palaikomos tinkamomis marketingo priemonėmis. Todėl gamybos plėtojimas nesiremiant marketingu yra rizikinga ir neperspektyvi veikla.
Gamybos įmonėje realizavimas – viena iš jos veiklos dalių, jis taip pat turi būti paremtas marketingu.
Paprastai realizavimas ir prekyba – skirtingos sąvokos. Prekyba apima daugiau sričių ir yra platesnė sąvoka nei realizavimas. Prekyba galima daug kur, ir pardavinėti galima bet ką: ir daiktą, ir idėją. Realizavimas – tai tik savo pagamintų prekių ar paslaugų pardavimas.
Realizavimas, pagal J.Gunter ir J.F.Jauk – tai visų pirma santykis tarp pirkėjo ir pardavėjo.
Realizavimas (kai kur vartojama sąvoka "mainai") – tai savanoriškas pasikeitimas vertybėmis.
Realizavimas – prekių bei paslaugų pateikimas pasirinkimui ir jų pardavimas tiek už grynus pinigus, tiek išsimokėtinai.
Taigi nėra vieno tikslaus ir paprasto realizavimo apibrėžimo. Iš visų šių apibrėžimų galima daryti išvadą, kad realizavimas – tai santykis tarp pirkėjo ir pardavėjo, kurio metu pardavėjas pateikia prekes bei paslaugas pasirinkimui ir jas parduoda – pirkėjas ir pardavėjas apsikeičia vertybėmis.
Realizacija gali būti suvokiama kaip procesas ir kaip rodiklis. Taigi galime daryti išvadą, kad realizacija kaip rodiklis parodo didmeninės prekybos įplaukas, o apyvarta – mažmeninės prekybos prekių paklausą.
Teisingai parinkta prekybos įmonių realizavimo politika padeda siekti įmonės pagrindinių tikslų. Prekybos įmonių pagrindinis tikslas – sukurti ir išlaikyti savitą, tikslinei rinkai patrauklų įmonės-prekės įvaizdį. Prekybos įmonių veiklos specifiškumas, pasireiškiantis tuo, kad jos tam tikrai apibrėžtai teritorinei rinkai pateikia savotišką gaminį, ir padidėjusi prekybos tarpininkų galia buvo pagrindiniai veiksniai, sąlygojantys prekybos įmonių marketingo koncepcijos atsiradimą.
Darbo tikslai:
1. Suprasti prekybos marketingo esmę ir paskirtį prekybos plėtrai Lietuvoje ir užsienio šalyse.
2. Išsiaiškinti prekybos įmonės marketingo komplekso ir aplinkos ryšį.
3. Mokėti parengti prekybos įmonės prekių realizavimo politiką.
4. Mokėti pateikti kokybiškas ir konkurencingas prekes vartotojui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis52.79 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekybos imones prekiu realizavimo politika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą