Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analizė. Italijos istorinė raida. Italijos geografinė padėtis. Demografiniai duomenys. Religija. Italijos ekonomika. Italijos kultūra. Italijos papročiai. Makroaplinkos matrica. Tarptautinio marketingo programa. Prekė. Prekių konkurentabilumas. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Patrauklumas esamai vartotojų rinkai. Kaina. Prekių pateikimas. Prekių judėjimas. Rėmimas. AB "Anykščių vynas" ir jos reklamos strategija. Televizijos ir radijo reklama. Kitos reklamos priemonės. Reklaminės strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-16
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis142.05 KB
Autoriusedita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word _anyksciu_vynas2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 29 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą