Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Pardavimo skatinimo tikslai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimų skatinimo būdai UAB "Vilniaus duona". Trumpai apie įmonę. Pardavimo skatinimo būdai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-20
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai6
Dydis101.63 KB
AutoriusGerda
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVėževičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word referatas1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Vėževičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą