Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu

Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Pardavimo skatinimo tikslai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimų skatinimo būdai UAB "Vilniaus duona". Trumpai apie įmonę. Pardavimo skatinimo būdai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-20
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai6
Dydis101.63 KB
AutoriusGerda
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVėževičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word referatas1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Vėževičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą