Šperos.lt > Rinkodara > Pardavimų simuliacijos planavimas

Pardavimų simuliacijos planavimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pardavimų skatinimas. Pardavimų skatinimo populiarėjimas. Pardavimų skatinimo tikslų nustatymas. Pardavimų skatinimo priemonių parinkimas. Vartotojų skatinimo priemonės. Prekybos skatinimo priemonės. Verslo klientų skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimo programos sudarymas. Išankstinis programos patikrinimas ir įgyvendinimas. Rezultatų įvertinimas. Pardavimo planavimo procesas. Pardavimo planavimas – integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Pardavimo tikslai, strategija, taktika ir jų tarpusavio ryšys. Pardavimo strategijos parinkimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Aleksandro Stulginskio universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 36.79 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą