Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Reklama. Rėmimo veiksniai
Reklama. Rėmimo veiksniai
9.6
(
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Rėmimo veiksniai. Reklama. Kiti rėmimo komplekso elementai. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Pagrindiniai skirtumai tarp rėmimo komplekso veiksnių. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Kursiniai darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
13 psl.
Lygis:
4 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus Universitetas
Failo tipas:
25.16 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Rėmimo komplekso vieta įmonės veikloje: "Tele2"
Pardavimų simuliacijos planavimas
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse
Įmonės aplinkos ir marketingo komplekso analizė: UAB "Tez tour"
Įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė: viešbutis "Reval Hotel Lietuva"
Prekybinės veiklos esmė
Pardavimų strategija
Reklama (12)