Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas

Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Kursinis projektas, kuriame aprašoma, kaip taikomas marketingo rėmimas konkrečiai įmonei, kuri užsiima draudimu. Išnagrinėta konkrečios įmonės reklama, asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas. Situacijos apžvalga. Marketingo komplekso elementas "rėmimas". Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.16 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą