Šperos.lt > Rinkodara > Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu

Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Pardavimo skatinimo tikslai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimų skatinimo būdai UAB "Vilniaus duona". Trumpai apie įmonę. Pardavimo skatinimo būdai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 101.63 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą