Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Transporto kompanijos analizė rinkodaros aspektu: UAB "Avižienių transportas"
   
   
   
1
naudingas +3 / nenaudingas -2

Transporto kompanijos analizė rinkodaros aspektu: UAB "Avižienių transportas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. UAB "Avižienių transportas" pristatymas marketingo aspektu. Bendrovės valdymas. Bendrovės paslaugos. Bendrovės padėtis rinkoje. UAB "Avižienių transportas" paslaugos analizė marketingo komplekso aspektu. Personalo poreikio planavimas. Darbuotojų išsilavinimas – darbo užmokestis, jo augimo, kitimo tendencijos. Darbuotojų pareigos, jų pareiginiai nuostatai. Darbuotojų motyvacija ir konfliktų analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas, vieta. Rėmimas. UAB "Avižienių transportas" paslaugos marketingo tobulinimas. Prielaidos artimiausiam laikotarpiui. Bendrovės paslaugos tobulinimas marketingo aspektu. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Formuojantis rinkos ekonomikai Lietuvoje, labai svarbu plėtoti verslą ir ieškoti rinkos jo gaminiams ir paslaugoms. Vartotojų poreikiai tampa įmonių veiklos orientyru sėkmingai įgyvendinant tikslus. Ne išimtis ir transporto verslu užsiimančios organizacijos. Šiandien paslaugos pranašumą konkurencinėje rinkoje gali garantuoti tik teisingai parinkta įmonės strategija, pakankamai ištirta rinka, įvertintos įmonės galimybės.
Lietuvoje transporto paslaugų įmonių skaičius kasmet tik didėja. Rinkos tampa konkurencingesnės, o klientai - išrankesni. Tačiau ne visos įmonės yra pajėgios išsilaikyti rinkoje. Nesėkmės priežastis galėtų būti: pakankamai neišanalizuota įmonės aplinka, neištirta rinka. O neįvertintas įmonės marketingas, jos galimybes gali paversti įmonės nesėkme.
Marketingas apibūdinamas kaip pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos. Vis daugiau įmonių vadovų apie marketingą ne tik kalba, bet ir taiko realiuose verslo procesuose. Deja, rinkoje vis dar trūksta patyrusių šios srities specialistų ir daugeliui įmonių tenka mokytis ne iš svetimų, bet iš savo klaidų. Pagrindinės klaidos įmonių marketinge gali būti: rinkos segmento neįvertinimas, vartotojo neįvertinimas, poveikio priemonės, poveikio neįvertinimas, kainos mažinimas, reklamos priemonių atsisakymas, reklamos kampanijų patikėjimas ne profesionalams ir pan.
Tai tik pagrindinės įmonių daromos rinkodaros klaidos, jų daroma daug daugiau. Tad įmonės, norėdamos vystyti ilgalaikę sėkmingą veiklą, pirmiausia privalo nuodugniai ištirti kokioje aplinkoje ji veikia, ir ko galima imtis, kad įmonės padėtis rinkoje būtų tvirta ir konkurencinga.
Darbo problema: UAB "Avižienių transportas" – nedidelės apimties paslaugų įmonė, kuriai sunku įsitvirtinti ir konkuruoti rinkoje. Kaip to siekti efektyviau?
Darbo tikslas: išnagrinėti UAB "Avižienių transportas" paslaugų veiklą bei pateikti esamos padėties analizę marketingo aspektu.
Darbo uždaviniai:
Pateikti bendrovės esamą padėtį marketingo aspektu: valdymas, paslaugos teikimas, konkurentai, padėtis rinkoje.
Pateikti UAB "Avižienių transportas" paslaugos analizę marketingo komplekso aspektu: prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas.
Pateikti UAB "Avižienių transportas" paslaugos marketingo tobulinimo galimybes.

Darbo objektas: UAB "Avižienių transportas" - transporto paslaugų įmonė, atliekanti krovinių vežimus automobiliais (vilkikais).
Darbo struktūra. Darbas sudarytas iš trijų dalių: įmonės pristatymo, įmonės pateikimo marketingo aspektu bei įmonės ištyrimo marketingo komplekso aspektu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis128.76 KB
AutoriusValera
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasM Dumbauskas
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
Failo pavadinimasMicrosoft Word Transporto kompanijos analize rinkodaros aspektu UAB Avizieniu transportas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • M Dumbauskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą