Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti UAB "Mažeikių strėlė" marketingo aplinką ir kompleksą. Marketingo aplinkos ir komplekso analizė teoriniu aspektu. Marketingo samprata. Marketingo aplinka. Marketingo makroaplinka. Marketingo mikroaplinka. Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso elementas prekė. Marketingo komplekso elementas kaina. Marketingo komplekso elementas paskirstymas. Marketingo komplekso elementas rėmimas. Marketingo aplinkos ir komplekso veiksnių įtaka UAB "Mažeikių strėlė" veiklai. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. UAB "Mažeikių strėlė" veiklos charakteristika. UAB "Mažeikių strėlė" aplinkos analizė. UAB "Mažeikių strėlė" makroaplinkos veiksnių analizė. UAB "Mažeikių strėlė" mikroaplinkos analizė. UAB "Mažeikių strėlė" marketingo komplekso analizė. UAB "Mažeikių strėlė"gaminamų gaminių, teikiamų paslaugų asortimentas. UAB "Mažeikių strėlė" teikiamų paslaugų bei produktų kaina. UAB "Mažeikių strėlė" paskirstymas. UAB "Mažeikių strėlė" rėmimas. Išvados. Anotacija. Summary. Priedai.