Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas"

Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Agentūros charakteristika. Siūlomos paslaugos. Agentūros klientai. Komunikavimo tikslų nustatymas. Marketingo strategija. Komunikacinė žinutė. Marketingo veiksmų planas. Biudžeto sudarymas ir paskirstymas. Komunikavimo kompleksas, jo elementų integracija. Išvados. Išnašos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 58.4 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą