Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Marketingo kompleksas: maisto prekių parduotuvė "Skraja"
Marketingo kompleksas: maisto prekių parduotuvė "Skraja"
9.7
(
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės charakteristika. Aplinkos apžvalga. Marketingo komplekso strategija. Prekės strategija. Kainodaros strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
11 psl.
Lygis:
4 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Failo tipas:
18.11 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai
Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė"
Marketingo komplekso analizė: mėsos perdirbimo A. Abraičio įmonė "Srovė"
Įmonės finansinė analizė: AB "Utenos trikotažas"
Įmonės finansinė analizė: UAB "Transpa"
Įmonės finansinė analizė: farmacinių preparatų gamyba AB "Sanitas"
Marketingo komplekso elementų analizė: turizmo agentūra UAB "Kauno piligrimas"
Marketingo komplekso analizė: UAB "Tele2"
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas"
Verslo planas: kirpykla