Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo kompleksas: maisto prekių parduotuvė "Skraja"

Marketingo kompleksas: maisto prekių parduotuvė "Skraja"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės charakteristika. Aplinkos apžvalga. Marketingo komplekso strategija. Prekės strategija. Kainodaros strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 18.11 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą