Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras"

Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Paslaugos esmė. Skiriamieji paslaugų bruožai. Paslaugų klasifikavimas. Klientų aptarnavimo patirtis. Vidinis marketingas. Paslaugų marketingo kompleksas. UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" paslaugų marketingo kompleksas. Verslo situacija. Paslaugos produktas. Paslaugų vartotojai ir teikėjai. Paslaugų teikimo procesas ir fizinė paslaugų teikimo aplinka. Įmonės rėmimo kompleksas. Paslaugos teikimo vieta. Paslaugų kainodara. Paslaugų kokybės matavimo kriterijai. UAB "Penkių kontinentų komunikacijos centras" įmonės paslaugos plėtra. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 89.53 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą