Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON"

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas – kompanijos Avon istorija ir veikla. Tikslinės rinkos apžvalga. Įmonės konkurentai. Perspektyvų analizė. Makroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Įmonės analizė. Įmonės Avon SSGG analizė. Produkto padėtis rinkoje. Išvados.

Ištrauka

1886 metai buvo nepaprastai sėkmingi knygų pardavėjui iš Kalifornijos Deividui Makonelui (David H.McConnell), kartu su knygomis ėmusiam prekiauti kvepalais. Iš pradžių jis kartu su parduodamomis prekėmis įteikdavo savo pirkėjoms ir mažą kvepalų buteliuką. D.Makonelas turėjo prekybininko patirties, todėl suprato, kad turi gaminti aukštesnės kokybės, negu kitų gamintojų, kosmetikos priemones ir parduoti jas vartotojui be tarpininkų, t.y., tiesiog iš laboratorijos… Kvepaliukai neilgai trukus tapo tokie populiarūs, kad jis įkūrė parfumerijos kompaniją, pavadintą AVON.
Nuo 1959 m. AVON kompanijos gaminiais pradėta prekiauti Europoje, o 1995 m. – Lietuvoje. Oficialus kompanijos atstovas UAB ,,Avon Cosmetics" savo veiklą pradėjo vykdyti 1999 m. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje veikia AVON Grožio ir prekybos centrai, kur konsultantės ateina pateikti savo užsakymus, gauti daugiau. Šiuo metu AVON Lietuvoje tebėra didžiausios pasaulyje tiesioginės prekybos įmonės kosmetika ir aksesuarais – "Avon Products Inc." - dalis.

AVON kompanijos vizija: "Būti kompanija, geriausiai suprantančia viso pasaulio moteris ir galinčia joms suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausius gaminius ir saviraiškos galimybę – visame pasaulyje".
Misija: ,,AVON bus pasaulinis lyderis suteikiant maloniausio ir patogiausio tiesioginio pirkimo galimybes."
Vertybės: Pasitikėjimas, pagarba , tikėjimas, žmogiškumas ir principingumas

Artimiausi įmonės veiklos tikslai:
• išlaikyti esamus ryšius su tiekėjais;
• pritraukti kuo daugiau klientų;
• viršyti vartotojų lūkesčius bei paversti lojaliais klientais;
• siekti kuo didesnio pelno. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis53.69 KB
Autoriuslauriukste
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDocentė Danutė Stadulienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo situacijos analize kosmetika UAB AVON [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Docentė Danutė Stadulienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą