Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Vartotojų požiūris į AVON produkciją. Prekinio ženklo žinomumas
Vartotojų požiūris į AVON produkciją. Prekinio ženklo žinomumas
10.0
(
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Tiriamoji dalis ir duomenų apibendrinimas. Vartotojų tyrimas. Išvados. Priedas (anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Kursiniai darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
20 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus kolegija
Failo tipas:
98.13 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos"
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON"
Marketingo tyrimas: prekinis ženklas "Dove"
Vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai
Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas
Kosmetikos rinkos tyrimas: UAB "BIOK"
Vartotojų elgsenos ypatumai renkantis vieną iš Šiaulių pramogų klubų
Vartotojų poreikių patenkinimas
Teikiamų paslaugų atitikimas vartotojų lūkesčiams: turizmo agentūra UAB "Avanturas"
Verslo aplinkos prognozavimas: UAB "Avon Cosmetics"