Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Fokusavimas. Prekinio ženklo galia. Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos. Perpozicionavimas. "Barclay" prekinio ženklo perpozicionavimas. Tyrimo duomenų apibendrinimas. Išvados. Summary.

Ištrauka

21 – asis amžius įvardinamas vis tobulėjančiu informacijos amžiumi. Kiekvieną dieną mes susiduriame su naujienomis. Siekiant palengvinti mūsų kasdienybę ir buitį kuriami nauji mechanizmai, ištisos sistemos, o rinką savo ruožtu pasiekia nauji produktai ar paslaugos. Kiekvienas iš jų ten patenka jau turėdamas kūrėjų sugalvotą pavadinimą. Palaipsniui mes susipažįstame su naujuoju produktu ar paslauga, sužinome jų paskirtį, išsiaiškiname visus privalumus ir trūkumus. Čia į pagalbą pasitelkiame reklamą, pažįstamųjų teigiamus, o galbūt neigiamus komentarus apie vieną ar kitą produktą. Dažniausiai į pagalbą pasitelkiami pastarieji, nes atskleidžiami tiek teigiami, tiek neigiami produkto ar paslaugos aspektai, o reklama įvardina tik teigiamus, todėl potencialūs būsimieji pirkėjai nelinkę tikėti viskuo, ką pamato ar išgirsta reklaminėse žinutėse.
Dažniausiai nutinka taip, kad išbandę vieną ar kitą produktą ir supratę, jog jis mums patinka, liekame jam ištikimi ilgainiui. Pirkėjas liaujasi domėjąsis jo mėgstamo produkto pakaitalais, kitos įmonės naujovėmis ir tampa lojaliu vieno ar kelių prekinių ženklų pirkėju.
Tačiau kartais nutinka tai, kas apverčia pirkėjo lojalumą "aukštyn kojomis". Mėgstamą prekinį ženklą pakeičia kitas.
Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti kas lemia prekės ženklų perpozicionavimą ir keitimą. Darbo problema - kokią įtaką vartotojui bei jo lojalumui perkant prekę turi šis veiksnys rinkoje.
Kursinio darbo uždavinys – susipažinti su vykdomu prekės ženklų perpozicionavimu Lietuvos rinkoje, sužinoti vartotojų nuomonę šiuo klausimu.
Darbui rašyti pasirinkau visiems gerai žinomą "Barclay" cigarečių prekinio ženklo pakeitimą į "Kent" pavyzdį. Tai buvo naujiena sukėlusi daugybę prieštaringų minčių pirkėjų tarpe.
Kadangi prekinio ženklo keitimas didžiausią įtaką turi vartotojui, nusprendžiau pasitelkti tyrimą, kuris padėtų išsiaiškinti pirkėjo nuomonę apie perpozicionavimą kaip veiksnį rinkoje ir .
Pagrindinė problema, su kuria man teko susidurti rašant darbą šia tema, buvo išsirinkti tinkamiausią literatūrą, kuri taptų pagrindiniu pagalbininku, todėl teko konsultuotis su marketingo, pardavimų ir pozicionavimo konsultantu, kuris man rekomendavo Al Ries ir Jack Trout knygą "Pozicionavimas: kova dėl pirkėjo". Tai buvo pagrindinė literatūra, kuria rėmiausi rašydama visą kursinį darbą.


Darbo struktūra.
Mano kursinis darbas susideda iš keturių pagrindinių dalių:
• Teorinės - metodinės dalies, kurioje išdėstyta teorinė medžiaga apie pozicionavimą.
Šioje dalyje apžvelgiau pagrindinius pozicionavimo ypatumus: Pozicionavimas rinkoje prekių pozicionavimas, prekių ženklas, prekinio ženklo galia, pozicionavimo strategija. Bei prekių ir paslaugų perpozicionavimą Lietuvos rinkoje.

• Praktinės - analitinės dalies. Šioje dalyje pateikiau pavyzdį apie neseniai Lietuvoje įvykusio "Barclay" cigarečių prekinio ženklo perpozicionavimą į "Kent". Atlikau tyrimą, norėdama sužinoti vartotojų nuomonę apie tokį pakeitimą bei įtaką jų, kaip pirkėjų lojalumui. Pateikiau tyrimo duomenų apibendrinimą.
• Išvadų ir siūlymų dalies. Apibendrinau visą kursinį darbą remdamasi darbe išdėstyta medžiaga, atlikto tyrimo duomenimis, pateikiau siūlymus.
• Santraukos užsienio kalba. Nurodomas kursinio darbo autorių, darbo pavadinimaą, įvardijau tyrimo tikslą, trumpai aprašiau darbo turinį ir rezultatus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-07-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis52.08 KB
AutoriusLiusana
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAndrius Norkevičius
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes zenklu perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Andrius Norkevičius
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą