Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (46)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (46)

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Kainodaros pagrindai. Rinkos poveikis kainai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Marketingo logistika. Prekyba. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Komunikacinis procesas marketinge. Komunikacinis procesas marketinge. Reklama. Reklamos auditorija. Reklamos funkcijos. Reklamos planavimas įmonėje apima tokius etapus. Reklamos kampanijos taktikos. Priežastys, dėl kurių įmonės naudojasi reklamos agentūrų paslaugomis. Universalių teikiamos paslaugos. Lyginamoji reklama. Savireguliavimo tikslai. Pardavimas. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Vartotojų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Marketingo strateginis planavimas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis planavimas. Marketingo valdymas. Marketingo valdymo samprata. Marketingo valdymo sprendimų priėmimas. Marketingo padalinys įmonėje.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-07-05
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis29.98 KB
Autoriusagne
Viso autoriaus darbų32 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word padaryta market spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 10 puslapių 
  • 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą