Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (41)

Marketingas (41)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Tikslo orientacija. Sisteminis požiūris. Svajonė. Noras. Poreikis. Reikmė. Poreikių hierarchija. Paklausa. Mainai. Vertybė. Sandoris. Barteris. Natūriniai mainai. Prekė. Gaminys. Derybos. Derybų zona. Gamyba. Naudingumas. Marketingo uždaviniai. Marketingo funkcijos. Marketingo principai. Marketingo sistema. Marketingo sistemos proceso etapai. Verslo orientacija. Verslo koncepcija. Prekės kokybė. Marketingo organizacija. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Mikroaplinka. Mikroaplinkos elementai. Ekonomine aplinka Ekonominę aplinką apibūdinantys rodikliai. Ekonomikos vystymosi ciklai. Trys nedarbo rūšys. Socialinė-kultūrine aplinka. Pasauliniu mastu demografinė aplinka. Kultūros fenomenai ir jų raidos tendencijos. Pagrindinės kultūros vertybės. Politinė teisinė aplinka. Gamtinė aplinka. Pavojų keliančios tendencijos. Mikroaplinka. Pirkėjas. Pirkėjų grupės. Marketingo duomenys. Marketingo tyrimų samprata. Marketingų tyrimų rūšys. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Imties atranka. Rinkos samprata. Vartotojo elgsena. Tikslinė rinka. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. prekė ir jos savybės. Prekių asortimentas. Prekių klasifikacija. Paslaugos ir jų savybės. Naujų prekių kūrimas. Kainodaros pagrindai. Kainos nustatymo metodai. Paskirstymas. Prekyba. Komunikacijos procesas marketinge. Komunikacinis procesas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Marketingo strateginis planavimas. Marketingo valdymas, strateginis ir taktinis jo lygiai. Paslaugų marketingas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

44 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 98.95 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą