Marketingo pagrindinės sąvokos. Pagrindinė idėja. Reikmė. Poreikis. Paklausa. Prekė. Mainai. Sandoris. Rinka. Rinkos funkcijos (ekonominės). Marketingo veiklos pagrindas. Marketingo valdymas. Koks turi būti marketingo tikslas? Marketingo proceso valdymas. Marketingo kontrolės sistema. Marketingo valdymo procesai ir įmonę supanti aplinka. Marketingo informacijos sistemos. Marketingo tyrimų organizavimas. Marketingo strategija, planavimas ir kontrolė. Etapai. Marketingo veiklos kontrolė. Komunikacijų su užsakovais ir vartotojais strategija. Apie prekės gyvavimo ciklą. Prekių klasifikacija. Statybinė produkcija kaip prekė. Gamintojų ir statybos rinka ir vartotojų elgesio ypatybės. Marketingo sistema ir statybinės rinkos aplinka. Kontaktinės auditorijos. Įmonė. Makroaplinka. Rėmimo strategija. Kapitalinės statybos objektų marketingo ypatumai.