Šperos.lt > Rinkodara > Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai

Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Naujų prekių kūrimo strategijos formavimas. Makroekonominis situacijos tyrimas. Situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės vidinių galimybių tyrimas. Naujų prekių kūrimo tikslai. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas. Idėjų generavimas. Idėjų atranka. Idėjų patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Bandomasis marketingas. Bandomųjų pavyzdžių testavimas. Rinkos testavimo metodai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 36.05 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą