Šperos.lt > Rinkodara > Naujo gaminio kūrimo marketingas: AB "Stumbras"

Naujo gaminio kūrimo marketingas: AB "Stumbras"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Naujo gaminio kūrimo strategija. Esamos situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Įmonės rinkos ir vartotojai. N įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekių ir kainų analizė. Prekių pasiskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Konkurentinė aplinka. Naujo gaminio strategija. Naujo gaminio idėjų generavimas ir atranka. Naujos prekės idėjos patikrinimas. Koncepcijos testas. Respondavimo sąlygos. Prekės tikrinimas. Rinkos tyrimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 34.88 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą