Šperos.lt > Rinkodara > Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: UAB "Akva"

Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: UAB "Akva"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės "Akva" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės "Akva" prekių kūrimo strategijos formavimas. Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas, apibrėžiant rinkas, kurioms gali būti siūloma nauja prekė. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas. Idėjų generavimas. Idėjų generavimo šaltiniai : išoriniai, vidiniai. Idėjų generavimo metodų parinkimas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Bandomasis marketingas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 345.08 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą