Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (50)

Marketingas (50)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo aplinka. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Makroaplinka. Mikroaplinka. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. kultūros fenomenai ir jų raidos tendencijos. Pagrindinės kultūros vertybės. Politinė ir teisinė aplinka. Politikos ir teisės įtaka marketingui. Firmos vardas. Mokslinė ir technologinė aplinka. Tendencijos. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Įmonės poveikio mikroaplinkai kryptys ir būdai. Pirkėjas. Pardavimo tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Tiekėjai. Konkurentai. Visuotinė konkurencija. Vertikalioji konkurencija. Horizontalioji konkurencija. Konkurencinių situacijų pagrindinės ypatybės įvairiose rinkose. Konkurencijos analizė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 70.79 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą