Rinkodaros samprata. Rinkodaros samprata ir jos reikšmė. Rinkodaros orientacijos (koncepcijos), jų rūšys ir skirtumai. Rinkodaros tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo aplinka. Marketingo aplinkos samprata, jos sandara. Įmonės mikroaplinka, jos elementai. Ekonominė aplinka, ją apibūdinantys rodikliai. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Socialinė – kultūrinė aplinka. Demografiniai rodikliai. Mokslinė – techninė aplinka. Mokslinės – techninės aplinkos veiklos. Gamtos aplinka. Marketingo informacija ir tyrimai. Duomenys ir informacija. Informacijos reikšmė marketinge. Marketingo tyrimai, tyrimų etapai. Marketingo tyrimų metodai. Rinka. Marketingo rinką galima klasifikuoti. Rinkos parametrai. Segmentavimas pagal vidinius (elgesio) kriterijus. Vartojimo prekių rinka. Gamybinės paskirties prekių rinka. Geografinis kriterijus. Demografinis kriterijus. Psichologinis kriterijus. Segmentavimas pagal vidinius (elgesio) požymius. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsena. Prekė.