Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (26)

Marketingas (26)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pateikti 5 autorių (3 užsienio ir 2 Lietuvos) nuomonę apie marketingo plano rengimo etapus: palyginkite, aptarkite jų esmę, privalumus ir trūkumus. Visus autorių siūlomus marketingo planus pateikite schematiškai. Pateikite savo grupės sudarytą, marketingo plano schemą, pagal kurią vykdysite praktinę užduotį. Marketingo plano dalys pagal S. Dibb ir L. Simkin.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

5 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 12.45 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą