Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita"

Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pagrindiniai darbo uždaviniai. Marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo koncepcijos. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo tipai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo padalinys įmonėje. UAB "Norvelita" veiklos pristatymas ir jos organizacinė valdymo struktūra. UAB "Norvelita" organizacinė valdymo struktūra. Priežastys kodėl UAB "Norvelita" reikalingas marketingo padalinys. UAB "Norvelita" išorinė aplinkos analizė. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 35.5 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą