Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo veiklos analizė: siuvimo bendrovė UAB "Kornelija"

Įmonės marketingo veiklos analizė: siuvimo bendrovė UAB "Kornelija"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės "Kornelija" apibūdinimas. Marketingo tarnybos organizacinė struktūra. Marketingo tikslas. Marketingo tarnybos organizacinė struktūra. Marketingo padalinio darbuotojų funkcijos. Mikro ir makro aplinkos veiksniai, įtakojantys UAB "Kornelija" veiklą. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Įmonės "Kornelija" marketingo programa. Gaminamos produkcijos asortimentas. Kainų nustatymo metodai ir kainų strategijos. Prekių paskirstymo kanalai. Bendrovės taikomi rėmimo veiksmai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 61.32 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą