Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: turizmo agentūra "Kauno ugnelė"

Marketingo planas: turizmo agentūra "Kauno ugnelė"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Santrauka. Zussamnenfassung. Marketingo programa. Tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Programos elementai. Marketingo planavimas. TA "Kauno ugnelė" charakteristika. Makro aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. TA "Kauno ugnelė" marketingo plano analizė. Rinkos analizė. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio rinkoje ypatumai. Paslaugų analizė. Kainų analizė. Pateikimas. Pateikimas. Strateginis planavimas. SWOT analizė. Tikslų nustatymas. Išvados ir pasiūlymas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

30 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 46.33 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą