Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: UAB "Guliverio kelionės"

Marketingo planas: UAB "Guliverio kelionės"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Esamos situacijos analizė. Įmonės misija. Konkurencinė analizė. Aplinkos analizė. Klientų analizė. SWOT analizė. UAB "Guliverio kelionės" marketingo tikslai. UAB "Guliverio kelionės" marketingo komplekso elementų analizė. Turizmo agentūros "Guliverio kelionės" kainų politika. Rėmimo strategija. Siūlomas UAB "Guliverio kelionės" marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

28 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 55 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą