Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: S.Vaiginio IĮ degalinė

Marketingo planas: S.Vaiginio IĮ degalinė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo planavimas ir organizavimas S. Vaiginio IĮ. S. Vaiginio IĮ pristatymas. Vidinės aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė. S. Vaiginio IĮ SSGG analizė. S. Vaiginio IĮ marketingo tikslai ir strategija. Vartotojų segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. S. Vaiginio IĮ degalinės darbo organizavimas, aprūpinimas reikalingais ištekliais. Pardavimai. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos regioninis profesinio mokymo centras

Failo tipas:

Microsoft Word 38.35 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą