Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo planas: prekybos ir distribucijos įmonė "Sanitex"

Įmonės marketingo planas: prekybos ir distribucijos įmonė "Sanitex"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Santrauka. Situacijos analizė. Vidaus veiksmų analizė. Išorės veiksnių analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Tikslinės rinkos parinkimas. Marketingo programa. Veiksmų planas. Kontrolė. Išvados, rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 87.43 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą