Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės teikiamų paslaugų kokybės analizė: AB "Šiaulių bankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės teikiamų paslaugų kokybės analizė: AB "Šiaulių bankas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matai. Paslaugų kokybės veiksniai. Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės tyrimo būdai. Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" teikiamų paslaugų kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Rekomendacijos.

Ištrauka

Tyrimo naujumas – šiuolaikinė paslaugų rinka nuolat keičiasi, joje veikia pakankamai daug dalyvių. Todėl kiekvienai paslaugų įmonei yra ypatingai svarbu lanksčiai reaguoti į pasikeitimus ir turėti pranašumą prieš kitas įmones. Siekiant pritraukti kuo daugiau klientų ir išsilaikyti dinamiškoje aplinkoje, įmonė privalo užtikrinti gerą savo teikiamų paslaugų kokybę. Teikiamos paslaugos privalo tenkinti ne tik vartotojų poreikius, bet ir turėti pranašumą prieš kitų įmonių analogišką produkciją.
Tyrimo aktualumas –.tinkama paslaugų kokybė užtikrina ne tik gerą vartotojų poreikių tenkinimą, pranašumą prieš kitas analogiškas paslaugas teikiančias įmones, bet ir turi didelės įtakos bendram įmonės gyvavimui, jos pelnui. Be to, kokybė formuoja įmonės įvaizdį.
Tyrimo objektas – akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" teikiamų paslaugų kokybė.
Tyrimo tikslas – ištirti, ar AB "Šiaulių banko" teikiamų paslaugų kokybė atitinka vartotojų lūkesčius.
Tyrimo uždaviniai:
1) apibrėžti esminius teorinius paslaugų kokybės aspektus;
2) atlikti AB "Šiaulių banko" teikiamų paslaugų kokybės tyrimą;
3) išanalizuoti atlikto tyrimo rezultatus.
Darbo metodai:
1. Literatūros šaltinių analizė.
2. Anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis74.13 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones teikiamu paslaugu kokybes analize AB Siauliu bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą