Įvadas. Bendrieji paslaugų kokybės suvokimo pagrindai. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės veiksniai. Paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai. Picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso analizė ir vertinimas. Picerijos maitinimo paslaugų charakteristika: paslaugų apibrėžimas, paslaugų savybės, paslaugų klasifikavimo kriterijai. Picerijos maitinimo paslaugų pasiūlos modelis: pagrindinės ir papildomų paslaugų charakteristika. Picerijos maitinimo paslaugų vartotojai ir teikėjai. Picerijos maitinimo paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Picerijos naudojamos komunikacijos priemonės (rėmimo kompleksas). Picerijos maitinimo paslaugų teikimo vieta. Picerijos maitinimo paslaugų kainodara. Picerijos maitinimo paslaugų kokybės kriterijai. Laukiamos ir suvoktos kokybės atotrūkis paslaugos rezultato ir teikimo proceso aspektu problemos tyrimas maitinimo paslaugų atžvilgiu. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Pasiūlymai ir rekomendacijos picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui ir tyrimo išvados. Išvados. Priedas (1).