Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Mikro ir makro aplinkos analizė: UAB "Lielius"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Mikro ir makro aplinkos analizė: UAB "Lielius"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Įmonės mikro ir makro aplinkų analizė. Marketingo makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Socialinė ir kultūrinė. Gamtinė. Konkurencinė. Marketingo mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Tarpininkai. Tiekėjai. Konkurentai. Pardavimo pagalbininkai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi gaminti ir vartotojams pateikti tokių prekių, kurios tenkintų jų poreikius ir jie norėtų, ir galėtų jų įsigyti. Todėl įmonės vadovybė ir specialistai nuolat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti. Yra išskiriamos dvi įmonę veikiančios aplinkos, tai mikro ir makro aplinkos. Makroaplinka tiesioginės įtakos įmonei nedaro, tuo tarpu mikroaplinka įmonę veikia tiesiogiai. Įmonei yra svarbi tiek makroaplinka, tiek ir mikroaplinka, todėl įmonei yra būtina stebėti šias aplinkas, nes jos turi didelę įtaką įmonės veiklos rezultatui.
Mano kursinio darbo tikslas yra išsiaiškinti, kokią įtaką įmonei UAB "Lielius" daro mikro ir makro aplinkos, kaip įmonė reaguoja į jų pokyčius ir kaip prie jų prisitaiko.
Savo kursiniame darbe apžvelgiau lietuvių autorių literatūrą, rėmiausi internetine medžiaga, buvau įmoneje. Teorinius momentus savo kursiniame darbe grįsiu įmonės informacija.

Įmonė yra neizoliuota, ji yra veikiama tam tikrų aplinkų. Įmonę supančias aplinkas galima suskirstyti į mikro ir makro aplinkas. Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kuriems ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kuriomis įmonė siekdama savo tikslų, gali daryti tiesioginę įtaka. Makroaplinka yra skirstoma į tokias aplinkas: ekonominę aplinką, socialinę – kultūrinę aplinką, politinę – teisinę aplinką, gamtinė ir mokslinę – techninę aplinkas. Mikroaplinka yra skirstoma į: tiekėjus, vartotojus, konkurentus, pardavimo tarpininkus, pardavimo pagalbininkus, kai kurie autoriai dar išskiria vieną mikroaplinkos sudedamąją dalį, tai interesų grupes. Interesų grupės, tai bet kokios grupės, kurios realiai ar potencialiai domisi įmone ir daro jai poveikį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-21
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis26.57 KB
AutoriusStela
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mikro ir makro aplinkos analize UAB Lielius [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą