Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo tobulinimas: UAB "Lietmedis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo tobulinimas: UAB "Lietmedis"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Aprašymas

Marketingo samprata ir uždaviniai. Marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo koncepcijos. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingas ir jo aplinka. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Bendrovės verslo vystymasis. Rinkos analizė. Lietuvos medienos rinkos analizė. Marketingo strategija. Technologijos aprašymas. Konvekcinės kondensacinės medienos džiovyklos (KKMD) charakteristika. Veikimo principas. Medienos džiovinimas. Gamtosauga. KKMD projekto naujumas. Projekto naujumas, esmė ir išskirtinumas lyginant jas su užsienio analogais. KKMD trūkumai ir būtinybė jas tobulinti. Kaina. Medienos džiovyklų palyginamosios kainos. Paskirstymas. Rėmimas. Pagrindiniai džiovyklos darbo organizavimo aspektai. Numatyti atlikti statybos darbai ir jų grafikas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Sėkmingą įmonės veiklą rinkoje lemia efektyvus marketingas. Marketingo koncepcija besiremiančios įmonės tikslas – patenkinti vartotojų poreikius, įgyti pranašumą prieš konkurentus ir gauti pelną. Todėl visų marketingo veiksmų centre yra vartotojas ir jo poreikiai.
Žodis marketingas, išvertus jį iš anglų kalbos, reiškia aktyvią veiklą rinkoje (angl. Market – rinka, galūnė – ing – rodo aktyvumą). Tačiau, aiškinantis marketingo sampratą, vien pažodinio vertimo neužtenka.
Nėra vieno marketingo apibrėžimo. Žemiau pateiksiu kai kurių apibrėžimų pavyzdžius:
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tiklų.
Marketingas – tai socialinis ir valdymo procesas, kuomet asmenys ir jų grupė įgyja tai, ko reikia jų norams ir poreikiams tenkinti, kūrdami, siūlydami ir laisvanoriškai mainydami turinčias vertę prekes bei paslaugas su kitais.
Marketingas – tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautų vartotojui ar naudotuojui.
Marketingas – tai verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų.
Marketingas – tai vadybos procesas, kuriuo išsiaiškinamos, numatomos ir efektyviai bei pelningai patenkinamos pirkėjų reikmės.
TRUMPAI: Marketingas yra vartotojo poreikių tenkinimas pelningai.
Pagrindines marketingo sąvokas atspindi 1 pav. schema. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis93.04 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasVolungevičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo tobulinimas UAB Lietmedis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Volungevičienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą