Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Aprašomoji dalis. Kavos rinkos apžvalga ir pagrindinės vartojimo tendencijos Lietuvoje. Kavos vartotojų sprendimų priėmimo tipai ir ypatumai. Aiškinamoji dalis. Tyrimo metodika. Apklausos rezultatų aptarimas. Prognostinė dalis. Išplėstinis kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelis. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Daugelis ryto, draugiško pasiplepėjimo, dalykiško pokalbio, pasisėdėjimo kavinėje neįsivaizduoja be kvapnios kavos puodelio. Kava tapo kasdieniniu mūsų palydovu ir net ritualu. Puodelis juodos, stiprios kavos išblaško miegus, pakelia nuotaiką. Dabar maisto prekių parduotuvėse galime nusipirkti įvairiausių kavos rūšių. Kava parduodama pupelėmis ir malta. Būna ir be kofeino. Yra ir tirpių kavų. Dažniausiai patinkančios kavos rūšį atsirenkame gerdami. Kartais pigiau kainuojanti kava geresnio skonio negu brangesnė.
Šis tas apie kavą.
Kava - kasdieninis gėrimas ant mūsų stalo. Vieni geria pupelių, kiti - tirpią kavą. Kavos pupelės parduodamos fasuotos ir nefasuotos. Maltą ir tirpią perkame tik fasuotą. Kava yra fasuojama į tam tikro svorio pakelius. Kavos pupelės pilstomos į 250, 500 gramų, į kilogramo pakelius. Didelėse maisto prekių parduotuvėse geros kokybės kavos pupelės supilamos į stiklinius indus. Kiekvienas pirkėjas mato, kokios yra pupelės, gali pauostyti. Malta pupelių kava fasuojama panašiai. Įpakavimas nėra pats svarbiausias dalykas: tai neatspindi kavos kokybės, tai tik dizainerių gudrybės, stengimasis prisivilioti pirkėją. Vieniems patinka popieriniai, kitiems - skardiniai indeliai. Tai skonio reikalas.
Daug informacijos sužinome iš kavos pakelio. Ant ne Lietuvoje išpilstytos kavos pakelio būtinai turi būti lietuviškas užrašas, trumpai nusakantis, koks produktas įpakavimo viduje. Paėmę į rankas kavos pakelį, pirmiausia sužinome kavos pavadinimą, svorį, esame informuojami, su kofeinu kava ar be. Kai kurie gamintojai (ypač būdinga Prancūzijoje "Sati", "Columbia" išfasuotai kavai), norėdami palengvinti pirkėjams pasirinkimą, pakelyje įmontuoja specialų filtrą. Atplėšę popieriuką, užuodžiame kavos aromatą. Pas mus dažniausiai geriama "Jacobs". Ant jos pakelio yra užrašytos raidės. Daugelis mano, jog tam tikra raidė - E, D - kokybės rodiklis. Iš tikrųjų E, D raidės reiškia kavos išpilstymo šalį. Iš įpakavimo taip pat sužinome kavos gamintoją, importuotoją, kavos sudėtį. Dažniausiai malta kava yra kelių kavos pupelių rūšių mišinys. Lietuvoje labiausiai paplitusi "Arabica". Kainos įvairios. Kiekvienas renkamės pagal savo kišenę.
NEMALTA PUPELIŲ KAVA. Ji parduodama fasuota ir nefasuota. Fasuota yra pigesnė. Aišku, kokybė nukenčia. Fasuotos pupelių kavos galime nusipirkti pusę kilogramo už 10-25 litus. Kavos pupelės pilstomos į dvejopus įpakavimus: celofaninius permatomus ir popierinius nepermatomus. Yra parduodama ir brangesnė pupelių kava. Vienas kilogramas kainuoja apie 100-120 litų. Tai geros kokybės pupelės. Deja, ne pačios geriausios. Į Lietuvą brangiausios pupelių kavos neįvežama. Pirkėjai negalėtų tokios kavos įpirkti. Kavos pupeles pirkti apsimoka. Sumalus tereikia mažiau dėti į puodelį. Būna stipresnė kava.
MALTA PUPELIŲ KAVA. Jos perkama daugiausia. Iš pirmo žvilgsnio parduotuvėse maltos kavos pasirinkimas didelis. Įsigilinus pasirodo - atvirkščiai. Dažniausiai kavos lentynose surandama ši malta pupelių kava. "MK cafe" - lenkų gamybos. Ji labai pigi: 100 gramų kaina 1,80-2 Lt. Švedų gamybos – "Luxus". Jos kaina už 250 gramų - 7,70-8 litai. Pati populiariausia – "Jacobs" kava. 250 gramų kaina - nuo 7,10 iki 10 litų. Antra pagal populiarumą "Eduscho". 250 gramų įpakavimo kaina 8-9 litai. 250 gramų "Tchibo" įpakavimo kaina nuo 6 iki 9 litų. Mažiau populiarios kavos: "Lofsbergs Lila", "Go cafe", "Paulig" (Prezident, Paula), "Merrild", "Cafe Noir", "Armani", "Pedro's" (Elita). Kavos kaina ne visuomet atspindi kokybę. Greičiau kainos pagalba stengiamasi pakelti kavos kokybę. Vienos firmos kavą parduoda pigiau, kitos brangiau. Trečios milžiniškas lėšas skiria reklamai.
TIRPI PUPELIŲ KAVA. Ji yra parduodama stikliniuose, skardiniuose indeliuose. Tirpi kava - su kofeinu ir be jo. Gaminant tirpią kavą, pupelės specialiu būdu yra garinamos. Tokią kavą galima pagaminti su kofeinu ir be jo. Galime nusipirkti šių tirpios kavos rūšių: "Cafe Noir", "Folgers", "Nescafe", "Cafe Pele" ir kitų. Tirpios kavos kaina - nuo 10 iki 30 litų. Tirpi kava brangesnė, nes ją gaminant reikia daugiau sąnaudų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis67.56 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. Jūratė Banytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kavos vartotoju sprendimu priemimo proceso modeliavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • doc. dr. Jūratė Banytė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą