Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės vietos analizė ir jos įvertinimas: UAB "Interadis"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Įmonės vietos analizė ir jos įvertinimas: UAB "Interadis"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Prekybos įmonės vietos teorijos pagrindai. Prekybos įmonės vietos pasirinkimas. Mažmeninės prekybos įmonės vietą lemiantys. UAB "Interadis" vietos analizė. UAB "Interadis" pristatymas. UAB "Interadis" aptarnavimo zona. UAB "Interadis" vietą lemiantys veiksniai. Paklausa. Konkurentai. Pasiekiamumas. Patalpa. Kiti veiksniai. Kaip UAB "Interadis" vieta atitinka marketingo komplekso elementus. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Kad įkurti prekybos įmonę, t.y. parduotuvę, pirmiausia reikia pasirinkti geografinę vietą. Šis procesas yra ilgalaikis, strateginis sprendimas, nes pasirenkant vietą, kartu pasirenkama tam tikra įmonės aplinka, kurioje jai teks dirbti. Kuo geresnė, patogesnė įmonės vieta, tuo ji turi daugiau pranašumų. Patogesnėje vietoje įmonė pasiekia geresnių ekonominių rezultatų (kai kitos sąlygos būna vienodos) prieš konkurentus. Atidaryti naują įmonę, tai reiškia iš karto pradėti konkurencinę kovą, paslinkti konkurentus bei priversti "atiduoti" dalį savo klientų (pirkėjų). Kaip jau minėjau, vietos pasirinkimas steigiant įmonę labai svarbus, todėl neapgalvotas įmonės atidarymas gali gana greitai atvesti prie bankroto.
Kurdami prekybos įmonę, verslininkai pirmiausia nori, kad jo įkurta įmonė atneštų daug pelno. Tai jų (verslininkų) didžiausias troškimas. Mano tiriamojo objekto (įmonė) – UAB " Interadis" – savininkas taip pat to norėjo, tačiau šiuo metu įmonė neduoda norimo pelno.
Darbo tikslas – išsiaiškinti, ar įmonės pelnas priklauso nuo įmonės geografinės vietos. Į šį probleminį klausimą padės atsakyti keletas papildomų klausimų:
1. Ar potencialūs pirkėjai mato ir žino, kad toje vietoje yra ši mano pasirinkta įmonė?
2. Ar arti šios vietos yra stiprių konkurentų, kurie vilioja įmonės klientus?
3. Ar įmonės asortimentas atitinka vietą?
4. Ar įmonę lengva pasiekti visuomeniniu, nuosavu transportu, ar pėsčiomis?
UAB "Interadis" yra įsikūręs Vilniuje, Viršuliškių 42. Tai yra Viršuliškių miegamajame rajone, parduotuvėje "Pasidaryk Pats".
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros apžvalga ir analizė, pirkėjų apklausa ir stebėjimas.
Šiame darbe pirmiausia išsiaiškinsiu, ką mano daugelis knygų autorių, kaip jie siūlo pasirinkti įmonės vietą ir į ką pirmiausia reikia atkreipti dėmesį. Po to, būtina rasti atsakymus į ankščiau pateiktus klausimus. Labai svarbi ir praeivių nuomonė, kuriuos ketinu anketuoti.
Aš tikiuosi šiame darbe įrodyti, kad UAB "Interadis" yra nepatogioje geografinėje vietoje, todėl ji negauna pelno. Pabandysiu pasiūlyti įmonei, kaip išspręsti problemas ir, kad jos veikla taptų pelningesnė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis28.47 KB
Autoriusdonatas
Viso autoriaus darbų21 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasOna Žigutienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones vietos analize ir jos ivertinimas UAB Interadis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Ona Žigutienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą