Santrauka. Įvadas. Strateginis planavimas. Strateginio planavimo įgyvendinimas. Konkurencijos analizė. Mažųjų įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Stambių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidutinių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidinė analizė. Prekybos centro įrengimas ir prekių pateikimas. Strateginė prekybos centro "Norfa" rinkodaros analizė. Prekybos centro "Norfa" lankomumas. Apsipirkimo dažnumas "Norfoje". Pinigų suma išleidžiama apsipirkus prekybos centre "Norfa". Prekybos centro kainų įvertinimas. Prekybos centro siūlomų prekių asortimentas. Prekių išdėstymas prekybos centre. Prekybos centro pasirinkimo kriterijai. Įvairių akcijų reikalingumas. Personalo paslaugumas "Norfoje". Apklaustųjų išsilavinimas. Respondentų lytis. Apklaustųjų amžius. Išvados. Priedas (1).