Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės konkurencinės pozicijos vertinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės konkurencinės pozicijos vertinimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Konkurencinės analizės reikšmė identifikuojant įmonės poziciją rinkoje. Konkurencinės pozicijos analizė ir apibrėžimas. Bostono konsultacinės grupės matrica. "Makinzi" matrica. SWOT analizė. ALD matrica. Ch. Hofer matrica. PIMS analizė. UAB "Rivaka" konkurencinės pozicijos nustatymas naudojant SWOT analizę. Išvados.

Ištrauka

Įmonės konkurencingumas – tai santykinė konkrečios įmonės savybė, išreiškianti jos plėtojimosi skirtumus nuo kitų konkuruojančių įmonių pagal žmonių poreikių patenkinimo lygį savo prekėms ir gamybos efektyvumą. Įmonės konkurencingumas rodo jos galimybes prisitaikyti prie rinkos konkurencijos sąlygų. Jis užtikrina įmonės išskirtinumą iš kitų įmonių varžovių, taikomas pakankamai ilgam laikotarpiui.
Įmonės konkurencingumą sąlygoja šie veiksniai: rinkos talpumas, rinkos prieinamumas, gaminamos prekės rūšis, rinkos vienarūšiškumas, jau dirbančių šioje rinkoje konkurencingumas, techninių naujovių atradimas, personalo gebėjimai, įmonės finansinė padėtis. Įmonės geras konkurencingumas rinkoje yra labai svarbi įmonės efektyvios veiklos dalis, taigi šio darbo tikslas – išanalizuoti įmonės konkurencines pozicijos nustatymo rinkoje būdus. Šiam tikslui atskleisti, mes iškėlėme tokius uždavinius:
Įmonės konkurencinės pozicijos rinkoje būdų apibūdinimas;
Įmonės konkurencinės pozicijos rinkoje nustatymo būdų privalumų ir trūkumų iškėlimas;
SWOT analizės praktinis pritaikymas.
Šiems uždaviniams atlikti mes naudojome mokslinės literatūros analizės, sintezės, sisteminimo, praktinio pritaikymo metodus. Darbui atlikti buvo naudota įvairių autorių knygos, straipsniai, bei UAB "Rivaka" finansinės atskaitomybės duomenys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-29
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis160.45 KB
Autoriusgiedrius
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasR. Rukuižienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones konkurencines pozicijos vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 1 Klasė/kursas
  • R. Rukuižienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą